close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה מנהלי קמפיינים לא מצליחים להביא תוצאות בתקציבי פרסום נמוכים?

מערכת שורשכ תמוז, תשפא30/06/2021

כבר מספר שנים שעסקים ישראלים רבים מנהלים את הקמפיין הפרסומי שלהם באמצעות גוגל אדוורדס והתוצאות מדברות בפני עצמן

תגיות:
השגת תוצאות בכל קמפיין פרסומי הינה דרך עקלקלה ומסועפת ולא תמיד ברור מה הכיוון בו אנו צריכים לפנות. בשנים האחרונות החלו לצוץ פלטפורמות חדשות ושונות לפרסום עסקים, שאחת הפופולאריות מביניהן היא פרסום ברשתות החברתיות, שמציעות לעסקים פרסום בתקציב נמוך במיוחד ומבטיחות לכם "לדחוף" את העסק שלכם על גבי הרשת החברתית. ומה יכול להישמע טוב יותר עבור מנהל קמפיין פרסום מאשר פרסום זול ונגיש? אך הבעיה היא שזה לא בדיוק עובד. מנהלי קמפיינים רבים מוצאים את עצמם מוציאים 100 שקל פה ו200 שקל שם על פרסומים בפלטפורמות שונות אך אינם זוכים לראות תוצאות כמעט בכלל. אז התשובה
שקמפיין אינו חייב תקציב גבוה אבל הוא כן חייב לדעת לזהות את הבמות שיאפשרו לו להגיע לקהל הכי רחב.

ניהול קמפיין בגוגל
אז נכון שפעמים רבות קמפיין פרסום בתקציב נמוך לא עובד אך זה לא נכון לגבי כל הפלטפורמות וכאן בדיוק נכנס ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס. שהוא בעצם קידום ממומן ואפקטיבי בגוגל, מנוע החיפוש באינטרנט הפופולארי ביותר בעולם. כפי שכולנו יודעים קיים קשר ישיר למיקומי התוצאה במנוע החיפוש של גוגל לבין התנועה הנכנסת לאתר שלכם, ככל שהאתר יקבל ציון טוב יותר בזכות הפרסום הוא ימוקם במיקומים גבוהים בגוגל. כלומר האתר שלכם יקבל חשיפה ליותר לקוחות פוטנציאליים. המערכת של Google AdWords, מאפשרת לעסקים לפרסם ולהישאר תחרותיים בזירה החמה ביותר לעסקים שקיימת בעולם. כבר מספר שנים שעסקים ישראלים רבים מנהלים את הקמפיין הפרסומי שלהם באמצעות גוגל אדוורדס והתוצאות מדברות בפני עצמן. עסק שלא נעזר בכלי הזה פשוט לא קיים ומדורג במקומות נמוכים במנועי החיפוש, במיוחד של גוגל הפופולארי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה